Är det helg snart?

Är det fredag snart? Jag längtar som tusan tills på fredag. Då åker vi till Tyskland. Närmare bestämt Karlsruhe och Baden- baden. Vi landar tidigt på fredag morgon och åker hem måndag dag så vi kommer ha hela 3,5 dagar där. En dag till att utforska Baden- baden och flera dagar i Karlsruhe. Det ligger brevid franska gränsen så jag hoppas att vi hinner med ett besök i Frankrike också. Jag har aldrig vart där så det skulle vara skoj. Jag är sjukt sugen på shopping så jag hoppas det blir mycket sådant och att jag hinner få min "vinter lön" från Eckerö Golf. Självklart ska vi försöka komma ihåg kameran också.

Det blev förresten ingen Broccoligratäng till middag. Jag hade för stort sug efter pizza så vi köpte det istället. Det får bli gratäng imorgon.


Kommentarer
Postat av: Laura

Tjo! Semester e d fr 3-17de augusti! Sa vi landar formodligen i swe den 3dje, o efter koncerten sa tar vi oss vidare ti aland, sen abo.. :)

2010-04-12 @ 04:23:55
URL: http://laurali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0