Hemma i Arboga

Det är skönt att vara hemma igen. Vi däckade alla 3 i soffan. Nu har jag vaknat och de andra sover fortfarande. Bacci hade vart jätte duktig hela helgen och busat massor, mest med sin mamma. Vilket var kul då hon inte brukar busa med någon. Så Bacci var välkommen igen.

Vi åkte med första båten imorse för att hinna med lite shopping i Uppsala. Jag köpte en bikini och ett par jeans shorts. Det jag ville ha! I fredags köpte jag ett par jeans, en kort kavaj och en tröja så nu är jag shopping mätt och har det jag behöver för ett tag. Kavajen ska jag ha på kryssningen tänkte jag.

Imorgon är kanske min sista tyskalektion eftersom jag kommer jobba på tisdagar 4 veckor framöver. Vad jag vet nu. Missar en munlig redovisning och andra tentan. Så vet inte riktigt hur jag ska lösa det där. Måste snacka med läraren imorgon. 

Sen är det onsdag och min sista arbetslösa dag. :)

Update: Jag köpte ju ett par skor också. Fynd på H&M. Svarta pumps med silver "nitar" på. De ska jag också ha på kryssningen.


Kommentarer
Postat av: Carin

Du kan väl visa dina shoppingfynd vid tilfälle.

2010-04-20 @ 00:29:21
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: intresseklubben

antecknar

2010-04-22 @ 00:42:26
Postat av: Lina

jag antecknar att du antecknat.

2010-04-22 @ 20:54:49
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: intresseklubben

är intresserad

2010-04-23 @ 01:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0