Pengar från A-kassan

Ja imorgon får jag mina pengar som jag väntat på. Wiiiie! Dock så har det blivit fel i processen. Både Alfa kassan och jag har gjort fel så jag har skickat in en överklagan idag. Så vi får se hur det går med den och förhoppningsvis så får jag lika mycket pengar till om ett tag.

Imorgon börjar jag jobba!!!! Ska bli skit skoj. Vi ska vara inne i Örebro på Conventum och lära känna företaget och varandra, vi ska också ha en del uteaktiviteter (?????). Dagen avslutas med middag som MM bjuder på. kl 09.00- ca 20.00. Skoj skoj!!

Kommentarer
Postat av: rolle

ojoj hoppas du är hungrig då.. dom ska väl göda er så ni får lite mer bierbauch och passar in till det tyska företaget :p

2010-04-21 @ 19:29:00
Postat av: Carin

Hoppas de blir trevligt!!!

2010-04-21 @ 22:54:15
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0