Promenad med Bacci

Har precis vart på en 45 minuters promenad med Bacci. Det regnade dock ute vilket vi inte lade märke till fören vi kom ut. Men då var det ju försent att vända så vi gick endå. Resultatet är en blöt, smutsig hund som intagit soffläge.



Idag har jag pluggat lite också. Börjat på en tyskatext som ska skrivas. Ich habe im Lotto 1 000 000 Euro gewonnen. Den ska lämnas in senast måndag. Om jag skulle vinna 1 000 000 € skulle jag köpa mig ett stort fint hus vid Arboga ån, med ågård och brygga. Sen skulle jag resa, fotbolls VM skulle jag se och sen sydamerika m.m Jag skulle resa jorden runt innan jag köpte huset. Och bara för att jag just nu vill ha ett hus i Arboga betyder inte det att vi kommer bo här hela livet. Vi kommer flytta ett antal gånger skulle jag gissa. Jag tar dagen som den kommer!


Kommentarer
Postat av: Carin

Nu är jag hemma till 3.e maj så det kanske blir en promenad en annan gång ;)

2010-04-08 @ 23:58:57
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad bra Carin. Bara att höra av dig om du vill ha sällskap.

2010-04-09 @ 16:01:14
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0