Range dag idag

Jag kom precis hem från rangen, har vart dit och slagit några bollar. Gick igenom alla järnklubbor och det gick jätte bra. Det var riktigt roligt. Hoppas jag hittar några pengar till att betala medlemsavgiften med så jag kan spela lite golf i sommar. Det vart lite svettigt där på rangen, solen skiner och det blåser inte alls. Det är säkert 20 grader i solen.

Nu ska jag baka en Hallon och Blåbärspaj och sen ska jag ut på promenad med Marja-Lena. Det är så härligt med detta väder.


Kommentarer
Postat av: rolle

varför är det en bild på en pöl när du varit å golfat? är det där bollarna hamnade? :)

2010-04-12 @ 22:58:44
Postat av: Lina

Hmmm, ne det är ingen pöl. Det är Arbogaån. Jag ville ha en vårbild. =)

2010-04-12 @ 23:03:04
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0