Solen skiner och så gör bilen

Efter min motionsrunda så drog vi ut till Hamre och njöt av solen. Det var lite molnigt men mestadels sol. Vi såg en snubbe i T-shirt på sin cykel, det var lite väl vågat tycker jag. Samma där med en killen i kassakön på Lidl som hade linne på sig. Men idag har jag iaf plockat bort alla vinterkläder och fram med vårjackan. Bland annat skinnjackan!! :D Jag passade också på att tvätta bilen när jag endå var där. Nu är det torrt på vägarna så den ska väl hålla sig vit ett tag.

Nu väntas Desperate Housewives och sen ska vi laga Broccoligratäng med kassler till middag.

Vårhälsningar från oss.

Kommentarer
Postat av: Madde

Alltså, här har det varit sjukt dimmigt hela dagen. Och så åker vi in till stan för att handla och äta, ja DÄR av alla ställen skiner solen? här tror man att man bor på Ålands solsida, skitsnack. :P

2010-04-11 @ 20:06:57
URL: http://lillins.wordpress.com
Postat av: Lina

Jamen vad fan! Det var nog bara ett undantag idag. De fick lite sol så att de inte är allt för bittra. :)

2010-04-11 @ 20:14:59
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0