Unga liv @ Arboga

Idag öppnade en ny Second Hand butik här i Arboga. De har haft jätte fina skyltfönster så mig lockade de till sig. Jag gillar second hand butiker och att kunna fynda. Sen att det ligger nära är också skit bra. De hade lite fina grejer där, en väska bland annat, men jag köpte den inte fast den kostade ynka 40 kr. Jag ska hålla i slantarna. Jag köpte däremot en visp och en tårtspade. Vi har ingen tårtspade sen tidigare och ni som vet att jag bakar rätt mycket kan förstå att vi behöver en. Detsamma gäller visp. Vi hade bara en lite innan.

Men jag kommer helt klart gå dit flera gånger. Jag kommer säkert bli stammis där =)

Kommentarer
Postat av: Carin

Bra försök Lina! Det finns två saker som Arboga har som jag saknar. Det ena är såklart badhuset eftersom jag gillar att simma, och det andra Athena, en mysig grekisk restaurang.

2010-04-06 @ 22:31:47
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Carin

Festen är den 7.e maj.

2010-04-07 @ 12:53:21
URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0