Utbildning

Just nu hinner jag inte med så mycket annat än jobb. Vi har utbildningsvecka den här veckan vilket är väldigt intensivt. kl 8-17.00 är det som gäller hela veckan. Men det går rätt bra faktiskt, jag kommer upp på morgonen och är inte dödstrött när jag kommer hem.

Ikväll ska jag spela badminton. Roland håller på och blir/är sjuk så han får stanna hemma. Hoppas de inte håller i sig för länge.

I helgen är det Valborg. Det firar vi i Örebro. Ska bli skoj! 

Förresten suger jag på att ladda upp bilder. Jag orkar inte! Sorry Carin, min shopping får du se när jag har den på mig.

Kommentarer
Postat av: Carin

Okej de blir bra de ;)

2010-04-27 @ 22:12:21
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Göran

När öppnar ni butiken? Måste hitta nåt ställe att fördriva arbetstiden på =)

2010-04-29 @ 14:29:50
Postat av: Lina

Jag vet faktiskt inte Göran men i slutet på maj är det sagt så du kan säkert lista ut själv :) Du kommer att märka det om inte annat ;)

2010-04-29 @ 18:57:05
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0