Baka baka kaka

I dag har jag bakat Chokladbröd. Aldrig gjort det tidigare. Så jäkla enkelt. Matbredaren fixar allt. Gott hoppas jag också på att det är. Det var ledigt i tvättstugan så vi håller även på och tvättar. Skönt att få det gjort. I kväll har jag min andra tyska föreläsning. Känns så där. Fick inte boken fören idag så jag har inte hunnit läsa det jag skulle villa. Nu ska jag ta och blädra lite i boken och sen fixa till Kycklingsallad till mat innan jag ska dra till Västerås.

I morgon ska jag arbetsintervju. Jag vill ha det jobbet! Jag kommer va skit nervös. Hon som ska intervjua mig snackar skånska så jag kommer inte fatta ett skit av vad hon säger. Va, va, va? Är det jag kommer få fram. Hon kommer tro att jag är dum i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0