Bankdag

Idag har jag tagit tag i tråksakerna. Har vart till Nordea och bokat en tid för rådgivning, ska dit imorgon och diskutera billån m.m. Sen ska jag till Swedbank på fredag och se om de har nå bättre att komma med. Har de det så kanske jag byter till dem. Är annars nöjd med Nordea.

Jag har också ringt hyresvärden och frågat om garage/carport här i närheten. Men jag måste ringa henne imorgon igen då hon inte var på kontoret.

Sen har jag försökt få tag på Handels a-kassa och få besked från dem, men de har inte tagit beslut än, kunde även där återkomma imorgon.

När jag var på stan så lyxade jag till det med att köpa hem en smörgåstårta. Så ikväll blir det lyxmiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0