Bra tecken??

På torsdag ska jag till en butik för att provjobba. Jag var dit på intervju i torsdags och tydligen gick det bra. Vi är tre stycken som ska provjobba och sen bestämer de vem av oss som ska få jobbet. Jag vet inte hur många som sökte jobbet men vi var 11 som var på intervju och nu är vi 3 kvar. Så på torsdag ska jag ge gärnet för att få jobbet.

Jag väntar fortfarande på besked från Media Markt. Om de inte hört av sig nästa vecka får jag inte jobbet. Så jag håller tummarna för att de ringer i veckan. De har kollat upp mina refferenser så det måste ju betyda något gott, eller?

Idag är det söndag. Söndagsmys! Det är också sol ute så vi ska strax dra ut till Hamre skogen.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0