Det blir imorgon det gäller

Jag skulle vart på intervju till en butik i Marieberg idag. Men hon som skulle intervjut mig fastande i tågtrafiken så jag ska dit i morgon istället. Så håll tummarna för mig i morgon. Jag har annars sökt två jobb idag. Ett som jag absolut kan tänka mig och ett bara för att jag måste söka. Så det verkar inte helt omöjligt att hitta ett butikjobb just nu.

Just nu är det jobb jag vill ha! Försöker hitta inspiration till att plugga, men det går inte. Har kommit in på två kurser, Tyska och Konsumentpsykologi. Jag ska ha ett jobb!

Kommentarer
Postat av: Laura

ja har bade fingrar och tar i kors, haller i tummarna och sander positiva vibbar at ditt hall!! lycka till!! :) xxxxxx

2010-02-04 @ 04:07:33
URL: http://laurali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0