FIAT 500

Vi var till Västerås en sväng igår också. Var och kollade på en Fiat 500. En 1,2 pop. Inte riktigt den jag vill ha men nu har jag suttit och klämt på en 500. Jag tror det kommer bli en sådan. Fast en Lounge, 1,2 eller 1,4.
Den är liten, det är en 4 personers bil. Jag och bilen väger lite under 1 ton tillsammans. Bensinsnål. Stilren. Ganska billig. Perfekt för mig.

Frågan är vilken färg och hur mycket pengar jag ska lägga? Det kommer att bli att hämta en från Tyskland. Här i Sverige finns det så få begagnade. Ska satsa på en nygammal, från 2004-2008 ungefär.

Kommentarer
Postat av: Lina

En vit, hmmm, de blir ju så smutsiga snabbt. Men kanske :)

2010-02-14 @ 18:19:45
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0