Hatha- Yoga

Jag har inte kommit igång med träningen den här terminen. Det har helt enkelt inte funnits nått jag vill träna. Eller jo Badminton spelar vi en gång i veckan. Förra terminen gick jag på friskis och svettis Core och Spinning pass. Men det var lite tråkigt. Det var samma personer, samma musik, samma rörelser varje gång. Sen så var det tisdagar och onsdagar. Tråkigt att det var två dagar i rad.

Men nu har jag hittat någon annan klubb som verkar ha roliga pass. De har Pilates med redendoboll, Powerbox, Step-Styrka-Core och Hatha- Yoga. Alla passen låter skit roliga. Eller ja stepen är jag väldigt skeptisk till, jag har världens sämsta kordination, men eftersom det är ett mix pass med styrka och core så kan det ju inte vara så mycket step. Billigt är de också, 300kr termin!!! Jag ska ta och prova på passen. Börjar i kväll med Hatha- Yoga, som är den vanligaste formen av Yoga. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0