När det händer så händer det!

Nu har det gått en till helgl. Denna helg blev händelserik.
I fredags vart det Kebabpizza och film hos Johan. Gott som fan med Verona kebab!

En lugn fredag ledde till en galen lördag. Kl 14.30 bestämde vi oss för att dra till Stockholm med tåget kl 15.21. Det blev lite stressigt men vi hann med. Bacci också. Henne skulle vi lämna i Solna hos hundvakten. Det gjorde vi och så drog vi till Täby. Där var det full fest. Många, inklusive mig själv blev fulla. Skoj hade vi och väldigt konstiga diskutioner. Klockan blev för mycket för att dra in till stan på krog så det blev utgång i Täby istället. Utestället var konstigt och jag bestämde mig tydligen för att dricka stället bra. Jag tror jag lyckades?

Sjukt bakis blev jag på grund av det. Bacci hade vart jätte snäll hos sin hundvakt. Vilken tur. Då kan vi lämna bort henne oftare.

Igår var en dag man säger: Jag ska aldrig mera dricka sprit!

Kommentarer
Postat av: Laura

hahahaha - stackarn dock.. ja mådde prima. även efter mina två dagars festande (well, första dan va d jobbigt..)... Anyway.. kollade på priser för den 27de... ja försökte nämligen ta semester då, så att vi kunde komma på festen, men d e en annan tjej som har semester då, så ja fick ta mellan 7-13 mars istället... anyway, ja kan be om 2 dar ledigt, men d betyder att ja kommer på dagen den 27de kl 1630 och måste åka tillbaka på söndagen kl 0700!! ankommande flyg sku ju funka, men d där m att åka tillbaka 0700 efter en fest...??? va tycker du? finns det nåt vis ja kan komma ti skavsta fr festen så tidigt???

2010-02-01 @ 19:57:19
URL: http://laurali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0