Nu har jag bestämt mig

Jag tror det iaf. Men jag ska sova på saken för säkerhetsskull.
Det jag velar mellan är MM och en butik jag ska och provjobba till på torsdag. Det är en butik som säljer kläder. Men jag funerar på att tacka nej till provjobbet.
Jobbet på golfen har jag alltså tackat nej till.

Fördelar och nackdelar med MM:
- Många och antagligen trevliga arbetskamrater
- Säljjobb
- 80% tjänst
- Lön enligt handelskollektivavtal

Fördelar och nackdelar med klädbutiksjobbet:
- Jobbar med kläder
- Jobbar nästan alltid själv i butiken, nackdel. Tråkigt, inga arbetskamrater.
- Inte min klädstil
- 75% tjänst
- Säljjobb
- Lön enligt handelskollektivavtal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0