Pilates med redondoboll

Ikväll ska jag prova på ett nytt pass. Pilates med redondoboll. Ingen aning om vad det är men jobbigt är det säkert. Ska bli skoj! Vill komma igång med lite träning igen nu.

Jag har bestämt mig på jobbfronten. Det blir MM. Har ringt och tacka nej till provjobbet också nu.
Så nu jävlar. Nu ska de säljas elektronik. Kom och handla. Eller ja inte nu då men efter den 22 spril någon gång. Kul!

Idag händer det inte så mycket annat. Jag pluggar lite och hänger bara. Ska laga morotssoppa till käk lite senare.
Tjao!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas det är roligare med boll för vårt pilatespass SÖG. Skittråkigt.. När man gjort en inte så jobbig övning så bara "och så vilar vi". Eh VILA??? Så ikväll blir det att kompensera med core. :)

2010-02-10 @ 17:23:10
URL: http://lillins.wordpress.com
Postat av: Laura

grattis ti jobbet!! :)

2010-02-11 @ 15:56:45
URL: http://laurali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0