The last weekend..

Vi åkte alltså till Åland i fredags. Det var nice! Träffade Mia på bussen och båten. Alltid lika roligt. Väl hemma på Åland så tog vi det lugnt. Var in till "stan" en sväng och kollade. Madde kom sen över och fixade mitt hår. Nu är det ljust och snyggt igen. Lördagskvällen tillbringade vi hos Glenn och Susanna. Där spelade vi spel och drack några öl. Wii Fit var skit skoj. Jag vill ha ett Wii. Om jag skulle inhandla ett när jag börjar på Media Markt kanske? Sen vart det söndag och vi skulle åka hem. Det blev ändrade planer då alla tåg från Stockholm till Göteborg var inställda. Så vi åkta måndag morgon istället. När vi väl kom till Stockholm så var fortfarande alla tåg inställda. Vi fick ta tåg till Eskilstuna och sen fick Rolands pappa hämta oss. Men nu är vi hemma.

Vi hade gott om tid i Stockholm eftersom tågen inte gick som de skulle, så vi passade på att kolla på en FIAT 500. Jag har nästan köpt den. Har lagt en handpenning och väntar på att lånepengarna ska komma in på kontot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0