Vinterlekar och vårsol ute

Igår drog vi igång lite vinteraktiviteter hemma hos Johan. Vi åkte pulka och miniskidor efter hans fyrhjuling. Det var riktigt skoj. Var länge sen jag gjorde något sådant. Sen grillade vi korv och satt och värmde oss en stund. Också trevligt! Vi avslutade dagen/kvällen där ute med att bada tunna. Vilket var jätte skönt. Jag fick som vanligt ont i huvudet utav temperaturväxlingen så det blev rätt lugnt för mig när vi fortsatte hemma hos oss. Men de andra höll låda ett bra tag. Jag och Bacci gick och lade oss vid 12 efter en lång dag. Bacci var helt slut då hon sprang som en tok ute hos Johan. Varv efter varv sprang hon, efter fyrhjulingen.
Kameran glömde vi såklart hemma.

Idag är det bakis dag. OS repriser på tv, perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0