Året var 2009

Januari:
-Inledes med en förkylning
-Jag skulle lära mig äta paj, men kan nu säga att jag inte blivit bättre på det
-Jag fyllde år och tillbringade dagen i sängen då jag var sjuk igen
-Vi var till Romme med Johan, Jimmy & Therese
-Började plugga eftersom jag inte fick något jobb
-Jag och älsklingen firade ½ året i Tallin
-Var till Hamburg på släktkalas

Februari:
-Festernas fest. Vi hade en väldigt lyckad Medåkersfest
-Månaden bestod av plugg, baka och festa
-Var -20 grader ute ett tag
-Jag var till Göteborg. Hälsade på Tessan och var på Camillas födelsedagsfest

Mars:
-Mamma fyllde 50 år
-Bakade ännu mera
-Vårsolen tittade fram
-Jag och Roland åkte till Teneriffa och andades sommar

April:
-Vi bilade till Hamburg och andades vår
-Var till Åland en sväng
-Min visdomstand började krångla, drog ut den
-Började jobba på golfen igen

Maj:
-Pluggade och jobbade
-Pendlade mellan Åland och Köping
-Min mage började krånga, som sedan visade sig vara magkatarr
-Köpingsfesten
-Roland och jag flyttade från Köping

Juni:

-Började kolla efter lägenhet i Arboga
-Flyttade till Åland över sommaren
-Spelade fotboll & golf
-Var till Kumla på inflyttningsfest
-Postrodden
-Jag och Rolle drog till Åbo på minisemester
-Vi var också till Eskilstuna och kollade på Eldkvarn
-Seglade någon runda
-Firade midsommar hos Hanna och Nicko

Juli:
-Fick nycklarna till lägenheten i Arboga
-Lyssnade på Benny & Mia när de spelade i Kärringsund
-Laura kom på besök
-Vi var till Hamburg på Amos Le konsert
-Rolands kompisar från Täby kom på besök
-Mia hade 23-års fest
-Jag hoppade på krycker efter en galen kväll i Kärringsund
-Jimmy & Therese kom på besök och vi gjorde RockOff
-Elina kom på besök och vi gjorde vekligen RockOff osäkert

Augusti:
-Var till Öregrund och spelade golf
-Medeltidsdagarna i Arboga
-Jag köpte ny telefon, fyra år hade jag den innan
-Seglade lite till
-Var på kräftskiva
-Benny & Mia spelade i Kärringsund igen och vi tokfestade
-PAF-open vecka och vi bodde på Hotell
-Rolands kompisar från Täby kom på besök igen
-Jag och älsklingen drog till Dublin och hälsade på Laura

September:
-Började söka jobb och var på några intervjuer
-Flyttade in i lägenheten i Arboga
-Kräftskiva
-Vi bilade till Hamburg och köpte en tv och var på Zoo
-Började läsa Engelska B på Komvux

Oktober:
-Slutade jobba på golfen
-Började träna på Friskis och Svettis
-Var till Marre & Viktor i Stockholm på fest
-Sökte jobb för fullt
-Vi såg Green Day i Globen
-Renoverade en stol
-Vi hade inflyttningsfest och Halloweenfest

November:

-Roland fyllde år
-Vi festade och gick ut i Köping
-Jag jobbade åt Eventjobb
-Vår fina sänggavel vart klarbyggd
-Jag började jobba på Expert Stormarknad i Västerås
-Var på arbetsintervju till Media Markt

December:
-Baccardi, Bacci flyttade hem till oss
-Jobbade i princip hela månaden
-Gosade med Bacci
-Var på arbetsintervju 2 till Media Markt
-Vintern kom till Arboga
-Firade jul i lägenheten
-Firade nyår hos Peter & Mary med hela gänget

Jag har haft ett underbart år kan jag konstatera efter denna summering. Jag var sjuk i början men sen inte en enda gång på hela året. Vi gjorde många resor; Teneriffa, Hamburg x4, Tallin, Dublin, Åbo, Göteborg och Romme m.m. Nu håller jag tummarna för att 2010 blir lika bra.

Kommentarer
Postat av: Madde

var det -20 i april???! det var ju då det var påsk o vi satt o solade nere vid ån.. :)

2010-01-06 @ 17:27:04
URL: http://lillins.wordpress.com
Postat av: Lina

haha oj, nej det var det inte. Fel månad =)

2010-01-06 @ 17:53:04
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: Madde

ja jag tänkte väl det. :)

2010-01-06 @ 21:04:17
URL: http://lillins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0