Happy happy many!

Jag fick lön idag. En så mycket fetare lön än jag trott. Helt galet! Min största lön någonsinn. Tack Expert! Fan vad nice. Jag är mega glad. Jag kan inte förstå att jag har så mycket pengar på kontot just nu. Igår var det helt tomt där. haha, ja kul säger jag!

Förrsten så slutade min chef igår. Jag visste ingenting. Fick ett fin tack mess av han och den nya butikschefen börjar på tisdag. Så antingen är det slutet för mig också på Expert eller så kanske det blir en ny start? Jag ska dit imorgon och kolla läget. Undra varför han slutar? konstigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

many?

2010-01-25 @ 16:34:02
Postat av: Lina

Många, flera :)

2010-01-25 @ 18:28:44
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0