Hemma i Arboga igen ♥

Helgen på Åland var fartfylld. Vi lämnade först Bacci i Knivsta på vägen till båten. Vi stannade i Norrtälje och käkade pizza på ett av de bästa pizza ställena jag vet. Lyx sallad till förrätt och frukt till efterrätt, det ingår!! Pizzan är också skitgod! Den här gången hann vi dock inte med någon efterrätt eftersom vi hade lite små brottom till båten.

På fredagen sen hade jag lite kalas med tårta som morsan bakat. Gott gott. Fick god middag på kvällen och efter det drog vi till Madde och Hampus. Där spelade vi spel och drack öl. Tog det rätt lugnt och laddade inför lördagen.

Lördagen blev det fest. Förfest hos Benny. Galen taxi färd in till stan och fuldans på Arken. Skoj var det och Arken är alltid Arken.

Söndagen blev tuff. Gungade som vanligt på båten. Men jag klarade mig från att spy. Var dock nära ett tag. Sen hämtade vi Bacci i Kvista och åkte hem. Hon blev jätte glad när vi kom efter henne. Men hon hade nog haft det bra hos sin mamma och de andra hundarna. Nu vilar hon i soffan. På rygg, med tassarna i vädret. Tok söt!

Nu ska jag laga middag, ikväll blir det Krämig pasta med bacon och pesto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0