Långpromenad

Bacci ligger helt utslagen i vår soffa just nu. Vi har vart ute på en promenad tidigare. Det blev lite längre än jag hade tänkt från början, men det var så fint och skönt väder ute så jag måsta passa på. Var nog ca -10 grader ute bara. Nu har solen gått ner och det är mörkt ute. Dagarna går fort nu.

Håller just nu på och pluggar det sista i Engelskan. Skulle vara skönt att bli klar med den nästa vecka. Så det blir nog lite mer plugg ikväll och lite Dice. Måste tjäna pengar på nått också. Roland pluggar också för fullt just nu, projekt och tenta nästa vecka väntar för honom.

Till middag ska jag idag laga Chili con carne. Har aldrig lagat det själv förut då jag inte är ett så jätte stort fan av det men det ska nog bli gott.

tjo och tjim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0