Lediga dar

Igår åkte julen ut, vi var och handlade och jag bokade klipp och färg tid. Det var typ veckans planer. Städa också då, och tvätta, men det gjorde jag i tisdags(?). Minns inte dagarna längre. Men det är så skönt att vara ledig. Så vad ska vi hitta på idag då? Roland är i skolan så jag får roa mig med Bacci. Tror jag ska ta och plugga lite Engelska så kursen blir klar innan jag ska sätta igång med Tyskan.

Bacci har i alla fall gosat ner sig i soffan nu. Hon är mjuuuuk. Tvättade henne i veckan så nu luktar hon, ej hund.

Tjao


Kommentarer
Postat av: Roland

har hon slutat hosta? hinner nog med tåget hem runt 19, men måste hit imorgon igen :(

2010-01-08 @ 15:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0