Ledig dag

Idag har jag vart ledig. Vi började med att ta sovmorgon. Så jäkla nice! Inga planer för dagen men det slutade med jordgubbsplock, golf, biltvätt, Bacci sim och mega god mat.
En helt perfekt dag har det vart. Solbränd är jag också. Det var jäkligt varmt på golfbanan.

Nu är det dusch som gäller och sen sova. Jobb imorgon för att sen vara ledig igen på lördag.

Maten jag lagade idag var skit god, här har ni receptet. Vi körde på vitlökskrocketter istället för bulgur och så hade jag i färska champinjoner, och basilika istället för bladpersilja. Så gott!


Kommentarer
Postat av: mari

ÅÅå det där såg ju smarrigt ut. Ska verkligen prövas!

Puss på dig saknar dig!! =)

2010-07-02 @ 07:16:34
URL: http://meandmyboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0