2 dagar kvar

Måndag: 9.30-20.15
Tisdag: 10.30-20.15

Det är minna två kommande jobb dagar. Sen är jag ledig 4 dagar. Det ska bli skönt.
Vi åker till Åland på onsdag för att fira midsommar. Det kommer bli grymmt! Fan vad kul vi ska ha. Sen blir det hem till Arboga igen på midsommardagen för att jag jobbar på söndag. Jag har ju mina söndagar. Fick nya schemat förresten och inte var det nå bättre. Jag jobbar fortfarande alla söndagar, till den 1/8. Helt stört schema. JA! Men nåja, det blir ju casch och på sommaren kan man lika bra va ledig en vardag. Lön på midsommarafton också. Härligt!

Jag fick mina semesterdagar i juli. Så jag är ledig 21-29 juli. :) Jag hade begärt semester 24-28 juli men det visade sig att jag är ledig 3 dagar innan semestern och en dag efter. Så det blev ju kanon det där! :) Då blir det Åland och RockOff.


Denna utsikt kommer vi att ha på midsommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0