Sommar, ljuvliga lediga dag

Jag har fortfarande inte fått mitt schema. Så tråkigt att inte kunna planera sommaren. Men jag hoppas det kommer idag.

Idag är jag ledig och det är sol och varmt ute. Har precis slängt ihop en rabarberpaj så nu ska vi ut på landet och fika. Hänga i solen ska jag också göra. Sen i eftermiddag blir det lite golf. Har även hunnit med att klippa Bacci, eller ja frisören har. Nu är Bacci liten och mjuk. Vad mera ska vi göra idag då? Jo tvätta. Det är alltid lika kul. NOT! Ja en maskin är tvättat och nästa är i nu.

Ps. längtar till midsommar, det kommer bli grymt!


Kommentarer
Postat av: rolle

midsommar kommer bli awesome :D

2010-06-17 @ 16:56:09
Postat av: Madde

nej Rolle, AWESOME! :D

2010-06-17 @ 19:13:25
URL: http://lillins.wordpress.com
Postat av: Laura

haha - ne, kanske int sååå lika...! hahahahaha

fast ja visste int att daniel craig va bög?? på riktigt??

2010-06-19 @ 18:56:10
URL: http://laurali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0