Det närmar sig den 22 april

Idag har jag fått mitt första schema. För de första 4 veckorna.
På Valborgsmässoafton kommer jag jobba till kl: 17.00 så vi kommer fira Valborg här i Sverige. Jag är ledig 1 maj så fira kommer det bli! Var???
Sen är jag ledig 8-9 maj så jag kan följa med på kryssningen!! Fan vad skoj! Nu måste vi fixa en hundvakt bara. Någon som vill vakta Bacci en natt?
Jag är också ledig helgen 15-16 maj så jag kan dra till Oslo om någon vill...??? Men måste vara hemma till måndagen igen för då kanske jag jobbar. Jag har alltså fått schema t.o.m 16 maj.

Fan vad nice!


Kommentarer
Postat av: Carin

Härligt att du är nöjd med ditt schema & att du är ledig på kryssningen!! Skall blir jättetrevligt!!



Tack för erbjudandet om att få låna armband men jag har vunnit ett nytt från tradera idag sen har jag köpt två från Lindex.

2010-03-30 @ 20:42:56
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: sofia

Fråga min syster hon vill nog mer än gärna ta henne:) kraam

2010-04-02 @ 11:14:10
URL: http://liawn.blogg.se/faya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0