Klart!!

Ja då är tvätten klar då. Bacci och jag har också bakat idag. Ska se om jag orkar lägga upp bilder sen. Det blev iaf Chokladsnittar och Nougatrutor. Har ni tur så kanske det finns några kvar till festen. :) Med det finns dock en risk till att herrn i huset äter upp dem. Han gillar kakor till kaffet, och det gillar jag för då får jag baka.

Ikväll ska vi iväg till Peter och Mary. Bacci ska få leka med en hund som de vaktar den här veckan. Den hunden är en ras som är väldigt lik Bacci. Så det ska bli skoj att hon får busa av sig lite.

Auf wiedersehen.

Kommentarer
Postat av: Madde

mums.. jag vill ha! :) Jag ska åxå baka ikv. Men det är så tråkigt då det måste vara laktos-, gluten- och nötfritt. Ska ha med till jobbet och mina kära kollegor har en massa allergier och skit.

2010-03-24 @ 18:34:31
URL: http://lillins.wordpress.com
Postat av: emme

och jag ska hjälpa mamma att baka till kalas på fredag :) Oj, vilket bakande det är hos alla :) Kul!

2010-03-24 @ 20:25:05
URL: http://emelielaakso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0