Nu är det exakt en månad till jag börjar jobba

Den 22 april smäller det. Då har jag min första dag på nya jobbet. De ska bli riktigt skoj och jag ser framemot det jätte mycket.
Det bästa med jobbet är att jag får vara med från början och starta upp en butik. Alla kommer vara nya på sina arbetsplatser. Alla ska läras in och all kommer att stå på samma nivåer. Bara att få vara med från start ser jag som en bra merit. Jag har inte tänkt jobba på MM hela mitt liv kan jag meddela. Det känns som att det kommer bli några år. Kanske 3. Det siktar jag på först.

Jag ser också fram emot att träffa nya blivande arbetskamrater, en lön och en fast punkt i vardagen. Det ska bli skönt att se framemot att få vara ledig någon dag. Nu är jag ledig hela tiden. Så en månads ledighet nu. Bäst att passa på att göra så mycket som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Carin

Härligt att ni alla börjar samtidigt, då finns det ingen besserwisser som kan komma och säga att 'så här har vi gjort i alla tider'. Jätteroligt att du har fått ett jobb, helt otroligt bra, du har verkligen kämpat på och är verkligen värd det!!

2010-03-22 @ 14:35:17
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: emme

Låter spännande! Lycka till! Kram

2010-03-22 @ 18:36:51
URL: http://emelielaakso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0