Pusst

Jag tror tentan gick bra. Det känns som det. Det var några saker jag inte kunna, men det ska nog inte förstöra för att det ska gå som jag vill. Så nu får jag vänta med spänning på resultatet.

Vi ska ha "påskfest" den 3 april och jag har nu börjat höra mig för lite om vem som kommer. Det verkar som att vi blir några stycken. Hoppas Mia, Marre och Viktor också kan komma. De skulle vara skoj. Det blir utgång i Arboga och på Stadkällarn då. Vi har inte vart dit sen Halloween så det ska bli skoj.

Nu är jag ledig!! :) inge plugg och samma gäller Roland. Vi drar nog till Sthlm på lördag verkar det som. Skippar nog Åland. Det får bli i april istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0