Tidig morgon

I dag vaknade vi tidigt. Älsklingen väckte mig vid 8.30 tror jag. Bacci hade tydligen fått tag på nått papper som hon gick lös på. Det vaknade Roland av. Så i dag har vi hunnit med en hel del, fast klockan bara är 14.00 nu. Vi har vart ut till Hammre och huggit ved och skottat snö. Sen var vi till ÖoB en sväng och nu ha vi vart hemma ett tag. Jag har pluggat tyska och Roland spelar. I kväll har jag föreläsning igen. Det går helt okej för mig i tyskan tycker jag. Lite lär jag mig allt. Men vi får väl se om det räcker då tentan är om 3 veckor.

I helgen kommer mamma, pappa och Kim hit. Så det kommer bli en lugn helg. Eller ja lugn kanske den inte blir men i alla fall nykter. Vi tänkte ta dem på bio på lördag, här i Arboga, på Alice i Underlandet i 3D.

I morgon blir det också bio. Fast i Örebro med Peter och Mary. Vi ska se filmen Shutter Island.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0