Tvättdag

Idag tvättar vi. Jag och Bacci. Roland är i skolan. Det är så tråkigt att tvätta men det är roligt att ha rena kläder. Dubbelmoral? Och vi ska få en ny tvättmaskin till tvättstugan. En snabbare, vilket är skitbra då nuvarande tar 1h och 15min. Vilket är allt för länge!



Annars idag så har jag ringt en massa ärenden. A-kassan bland annat, där är det ännu en gång stopp i min handledning. Handels väntar nu på att en utredning hos ALFA-kassan ska bli klar. De ska kolla så jag inte fått ersättning från min finska A-kassa samtidigt som jag fått ersättning från ALFA-kassan. Suck! Om nu detta kan bli klart någon gång! Jag behöver pengarna!!!!!



Kommentarer
Postat av: Göran

Suck ja! Minns hur det var när man hade med A-kassan å göra.

2010-03-24 @ 20:48:51
URL: http://falth.net/blogg
Postat av: Lina

Ja inte alls roligt. Hade hellre sysslat med annat än tjatat med dem.

2010-03-24 @ 21:57:30
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0