Attans bananer också

Jag tror jag håller på och blir förkyld. Är täppt i näsan och väldigt trött. Hoppas inte det bryter ut nu. Vi ska ju på kryssning i helgen. Ett helt gäng är vi, 11 st. Vilket ska bli skit skoj! Sen så har vi börjat bugga butiken på jobbet vilket betyder massor med spring och lyft.

Idag har jag skruvat tvbänkar, tvbänk efter tvbänk, jag skruvade säkert ihop 15 stycken. Sen så har vi plockat fram Demo-tv apparater. 99st!!! 15kg styck! Har vart mycket tunga lyft idag. Och imorgon blir det mer, då ska de där 99 tv apparaterna upp på väggen. Vilken tur att vi har LED tv på väggen och inte tjocktv apparater som väger ton. De måste haft det jobbigt förr i tiden!


Kommentarer
Postat av: Carin

Nä du måste hålla dig i form till kryssningen!

2010-05-04 @ 10:30:24
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: rolle

haha har nått svagt minne av att det var någon som gnällde om träningsvärk imorse

2010-05-04 @ 11:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0