Grattis pappa

Farsgubben fyller år idag. Grattis till dig.

Jag har haft min sista helt lediga helg på de kommande 7 veckorna. Helgen har vart super rolig och trevlig. I fredags var det film och kebab hos Johan. Älskade Veronakebab. Filmerna var dock sådär. Kick Ass var ganska kul men The Bounty Hunter var lika dålig som en rutten banan.

Under lördagen var jag ut till Johan och Sofia och hjälpte dem med gården. Tankade sol som tusan! Härligt väder. På kvällen blev det grilla hemma hos oss och lite gott att dricka. Kvällen avslutades spontant på Pitchers i Västerås.

Idag har vi varit till Arosfortet med Silver och hans sambo. 1170 poäng kammade vi hem. Det var bra det! Kul var det. Jag älskar att leka apa och vara barn på nytt på sådana ställen. Nästa gång får det bli Bodaborg i Karlskoga. Det sägs vara mycket svårare. :)

Nu är det jobbdagar framöver. Sen väntas öppning, köpingsfesten och besök av mamma och pappa.

Som vanligt har jag inte haft kameran med. Sorry! Men bjuder på en bild från förra gången vi var på Arosfortet.


Kommentarer
Postat av: roland

var det inte full-hd poäng vi fick? det var det du sa iaf :)



skulle vilja se någon klara muskelknutte rummet, fy fan.....

2010-05-24 @ 13:47:14
Postat av: Laura

tycker d va en riktigt fin bild d dar! :)

2010-05-29 @ 05:54:07
URL: http://laurali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0