Träningsvärk och träningsvärk

Jag har galen träningsvärk i mina biceps! De är helt galet. Och i ryggen. Det ger bra träning att bygga butik. Än är det inte slut byggt heller. Vi har ca 3 veckor kvar av byggande. Fan vilken form jag kommer vara i i sommar. Perfekt inför beach 2010. =)

Idag har det blivit ännu mera lyft. Tvapparat efter tvapparat men nu har vi nästan byggt ihop alla. Nu ska de bara placeras på rätt ställe.

Ska nog ta en powernap nu så jag orkar avsluta dagen med lite badminton.

Imorgon är det jobb 8-20 som gäller sen ledig torsdag.

Go' natt!

Kommentarer
Postat av: Hälsovårdaren påminner

Kom ihåg ergonomin när du har så mycket lyft ;) Annars är det superbra arbetsmotion! Kul att bygga upp en hel butik och vara med från start :)

2010-05-04 @ 19:12:30
URL: http://emelielaakso.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja då får du passa på och vila idag så du orkar med helgen;) ses på lördag!:D

2010-05-06 @ 09:06:18
URL: http://liawn.blogg.se/faya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0