Wuuupido..

Snart är det juni. Då börjar sommaren på riktigt. Det kommer bli en grym sommar. Jag hoppas vi hinner med bland annat:


Lite forspaddling skulle vara skoj, dock inte när det är tokmycket vatten och livsfarligt. (som året 2008)


Någon form utav camping tycker jag vi ska göra. Varför inte under Power Meet?


Jag ska för första gången i mitt liv få åka på semester till Åland och Sikviken.


Rock Off ska vi förhoppningsvis gå på. Lars Winnerbäck, Hoffmaestro & Chra och Kent ska vi rocka till.


Golf ska vi spela. Både i Sverige och på Åland.


Kräftskiva är ett måste i slutet på sommaren.


Sen så ska vi göra så mycket mycket mer, Köpingsfesten, Laura kommer på besök, Sonisphere Festival, Arboga Medeltidsdagar, Hamburg (?), PAFopen m.m Det kommer bli grymmt!

Kommentarer
Postat av: Klas

Det är JAG som har knäppt den översta bilden, och jag är riktigt nöjd med den =)

2010-05-28 @ 14:22:20
Postat av: Laura

jamen - gud sa ja langtar!! massor m kul som hander i sommar ju!! o du glomde - Laura kommer m gubben.. hihi - lite nervos han borjar bli, o da e d ju fortfarande 2 manader kvar!

2010-05-29 @ 05:49:45
URL: http://laurali.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja Klas det är du som knäppt bilden, men jag tycker inte direkt att det har någon betydelse i sammanhanget.



Laura det kommer bli skit kul!!!!

2010-05-29 @ 23:58:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0