Hemligt

Inlägget om mitt nya jobb är lite hemligt så ni vet. Skriv inget på facebook om det för då får mina arbetskamrater reda på det. På måndag blir det officiellt, detta för att det är många som blir uppsagda just nu.

Och det här gör det lite jobbigt för mig. Jag måste vara tyst som musen på jobbet samtidigt som många frågar om jag får vara kvar och så. Det är många som fått gå nu eftersom prövotiden tar slut snart. Många får också gå ner i timmar. Men sen kommer jag där, som går upp i timmar, bättre lön m.m. Tillfället känns lite fel men det ska bli grymt kul. På måndag börjar jag min nya tjänst om inköpare. :)

Jag kände att jag behövde ventilera mig någonstanns.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Grattis ! Det låter kul.

2010-10-06 @ 10:50:16
URL: http://priss.se
Postat av: Lotta

Va kul! Grattis! Kram!

2010-10-06 @ 20:20:02
Postat av: Anonym

Gu va roligt! Grattis! kraam

2010-10-06 @ 21:30:11
Postat av: mia

Åh vad kul gullet!!! Grattis!!

Men usch, jag vet hur det är att gå runt o hålla saker hemliga på jobbet. Det är inte kul och lite oproffsigt av chefer kan jag tycka. Puss!

2010-10-08 @ 19:36:54
Postat av: emme

Grattis! Skönt att ha tjänst och slippa gå hänga i luften och inte veta vad som ska hända med en...

2010-10-10 @ 13:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0